نماهنگ «بارون میباره» با صدای علی فانی+متن
۰ نظر صوتی و تصویری

| نماهنگ «بارون میباره» با صدای علی فانی+متن

بارون میباره بارون بارون
تو کویر دل خستم ای خدا
ببین من از هجران مهدی زپا نشستم ای خدا
ببین من از هجران مهدی زپا نشستم ای خدا
هوای قلب من بارونیو سرده
بدون روی تو نصیب من درده
بدون روی تو نصیب من درده
بیا بیا
ای نگارم نگارم نگار
بیا
ای بهارم بهارم بهار
بیا
یا اباصالح
دلم دریا ولی صاحل نداره به غیر عشق تو حاصل نداره
دلم دریا ولی صاحل نداره به غیر عشق تو حاصل نداره
تمام هستی و دار و ندارم فدای تو بیا قابل نداره قابل نداره
دلم سودای دل تنگی نداره شده خاکسترو زنگی نداره
دلم سودای دل تنگی نداره شده خاکسترو زنگی نداره
نمی گویم که من چشم انتظارم حنایم پیش تو رنگی نداره
بارون میباره
تو کویر دل خستم ای خدا
ببین من از هجران مهدی زپا نشستم ای خدا
ببین من از هجران مهدی زپا نشستم ای خدا
هوای قلب من بارونیو سرده
بدون روی تو نصیب من درده
بدون روی تو نصیب من درده
بیا بیا
ای نگارم نگارم نگار
بیا
ای بهارم بهارم بهار
بیا
یا اباصالح
شب جمعه دلم بی آشیونه ز هجر روی تو رنگ خزونه
شب جمعه دلم بی آشیونه ز هجر روی تو رنگ خزونه
برای دیدنت تا صبح جمعه دعای العجل مولا می خونه   مولا میخونه
بیا که سینه هامون تنگه تنگه دل آیینه هامون بی تو سنگه
بیا که سینه هامون تنگه تنگه دل آیینه هامون بی تو سنگه
بیا با هم بشیم کرب و بلایی که با تو کربلا رفتن قشنگه
که با تو کربلا رفتن قشنگه

دانلودنماهنگ «بارون میباره» با صدای علی فانی

دانلود با حجم 3.75 مگابایت (mp3 96kbps مدت 5 دقیقه و 28 ثانبه)

 

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی