آهنگ «شرمندتم» با صدای حامد محضرنیا + متن
۰ نظر صوتی و تصویری

| آهنگ «شرمندتم» با صدای حامد محضرنیا + متن

شرمندتم اگه امسال دیر به محرمت رسیدم
اگه پرچمای مشکیت و ندیدم
اگه هر صدایی جز نوحه شنیدم
شرمندتم اگه من برای تو سر بارم
اگه بخشیدی من و اینبارم
آخه من بد جوری دوست دارم
دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم
از غمت سر توی دیوار بزنم
دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم
شرمندتم

شرمندتم اگه گاهی وقت ها خود خواه میشم
جز تو با هر کسی تنها میشم
اگه هی اسیر دنیا میشم
شرمندتم اگه من برای.تو سر بارم
اگه بخشیدی من و اینبارم
آخه من بد جوری دوست دارم
دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم
از غمت سر توی دیوار بزنم
دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم
شرمندتم

دانلودآهنگ «شرمندتم» با صدای حامد محضرنیا

دانلود با حجم 3.51 مگابایت (128kbps - مدت 3 دقیقه و 48 ثانیه)

برای دانلود روی لینک  راست کلیک کرده و Save link as یا Save target as را انتخاب کنید.

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی