عروسی الکترونیکی e-wedding
۰ نظر طنز و سرگرمی

| عروسی الکترونیکی e-wedding

هر چه به این ننه جانمان می گوییم : که ، ما دیگر وارد دنیای مجازی شده ایم و دنیای مجازی اصول و قواعد خودش را دارد و زندگی امروز با گذشته توفیر دارد بخرجش نمی رود صبح الطلوع صدا می زند که بیدار شو نانوایی شلوغ می شود می گویم : دیشب موقع خوابیدن به shater.com دو عدد نان کرمانی اعلا سفارش داده ایم می آورد. می گوید قبض آب و برق چه شد. می گویم که از طریق موبایل واریز کرده ام . می گوید: کی می روی دانشگاه ثبت نام کنی ، می گویم : جمعه ثبت نام انترنتی کردم. می گوید فردا تطیل است قسط بانک را پرداخت نکرده ای ، می گویم: عزیز من بانکداری دیگر الکترونیکی شده است ، تعطیل و غیر تعطیل و شب و روز ندارد همین حالا انترنتی واریز می کنم. می کوید حداقل سری به خانه دای جانت بزن و احوالشان را بپرس : می گویم یک ساعت پیش با دختر دایی چت می کردم ، حالشان خوب است ، سلام رساندند.

با عصبانیت می گوید : این چه زندگی است برای خودت درست کرده ای . تکانی به خودت بده ، تحرکی داشته باش ، مگر می شود بیست و چهار ساعت توی خانه لم بدهی و کارها خود بخود انجام بشود!. می گویم بله می شود از این مهمترش هم می شود . الان جنگ ها هم الکترونیکی شده ، توی خانه می نشینند ، آب خنک می خورند و در ینگه دنیا جنگ الکترونیکی می کنند و کرور ، کرور آدم می کشند.

تازه ، انترنتی ازدواج هم می کنند . از این سر دنیا با آنسر دنیا ، اول ایمیل می فرستند بعد چت می کنند دست آخر هم دسته گل و کادو و زیر لفظی اینترنتی و خلاصه عروسی را بپا می کنند. راستی ننه جان پسرت مردی شده ها!، نمی خواهی آستینی بالا بزنی!

 

منبع: ماهنامه تجارت الکترونیک و رایانه شماره 70

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی