دانلود نوحه شور «لباس خاکیمو بیار مادر» حاج مهدی رسولی+متن
۰ نظر صوتی و تصویری

| دانلود نوحه شور «لباس خاکیمو بیار مادر» حاج مهدی رسولی+متن

لباس خاکیمو بیار مادر
جبهه علمدارو علم میخواد
بزار برم که عمه سادات
بازم مدافع حرم میخواد

به سر شوق حرم دارم_یه سربازم سرباز علمدارم

(حسین جانم…حسین جانم)

تموم هم سنای من رفتن
تا برسن به ظهر عاشورا
تورو خدا بزار برم مادر
حیف که من جا بمونم اینجا

خدایا روسفیدم کن_با سربند یا زهرا شهیدم کن

(حسین جانم…حسین جانم)

یادت میداد شیرم میدادی تو
با روضه های علی اصغر
یادت میاد که آرزو داشتی
یه روز بشی شبیه اون مادر

حالا میشه تو دریا شی_وَهَب مَن تو اُم وَهَب باشی

(حسین جانم…حسین جانم)

یه مدته شبیه بارونم
یه مدت که این دلم خونه
حس میکنم دوباره تو خیمه
سکینه و رقیه گریونه

نمیزارم جسارت شه_حریم زینب دوباره غارت شه

(حسین جانم…حسین جانم)

حیدری ام یه عمره سربازم
خط مقدمم شده هیئت
یا لَیتَنا ڪُنا مَعَڪ یعنی
هنوز نمرده غیرت و همت

من از نسل مناجاتم_منادی صوت یا لثاراتم

(حسین جانم…حسین جانم)

مُرید عباس علمدارم
مَنده اَمان نامَه لَری جیرام
مدافِعم من سَنَه یا زینب
دشمنیوین بوینونو سیندیرام

نه خواهش وار نه ده تسلیم_دیسه اقامیز منحل اولار داعش

طرف داره ولی ام من_فدای راهه سید علیم من

 

دانلوددانلود نوحه شور فارسی «لباس خاکیمو بیار مادر» حاج مهدی رسولی

شب پنجم محرم 1439 (1396)

 

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی