آموزش آنروت کردن گوشی بصورت کامل در اندروید
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش آنروت کردن گوشی بصورت کامل در اندروید

روت کردن گوشی میتواند به شما دسترسی دهد تا به تمامی سورسهای گوشی دسترسی داشته باشید و در واقع یک سیستم عامل اپن سورس را به شما تقدیم میکند که تمامی تغییراتی را که میخواهید به صرت شخصی برای خود بر روی گوشی داشته باشید دست پیدا کنید. همچنین بسیاری از برنامه نیاز است که تنها بر روی گوشی های روت شده نصب شوند تا بتوان از آنها استفاده کرد اما در این میان برنامه هایی هستند که در صورت روت بودن گوشی نمیتوان از آنها استفاده نمود مانند برنامه های همراه بانکها به دلایل امنیتی که برای این حالت و رفع این مشکل نیاز به آن روت کردن گوشی میباشد.

برای آن روت کردن گوشی میتوانید از برنامه سوپر سو استفاده نمایید تا دوباره گوشی را به حالت قبل از روت بازگردانید و روتی که قبلا انجام داده اید را از بین ببرید. اگر پس از روت کردن گوشی شما سوپر سو بر روی آن نصب شده و موجود می باشد میتوانید از آن استفاده نمایید در غیر این صورت ابتدا برنامه سوپر سو را دانلود نموده و بر روی گوشی نصب کنید و سپس آن روت کردن را آغاز نمایید.

 

آموزش آنروت کردن گوشی به صورت کامل در اندروید

برنامه سوپر سو را اجرا کنید وارد قسمت تنظیمات SETTINGS شوید

آنروت کردن گوشی

سپس از این بخش گزینه Full unroot (از بین بردن کامل دسترسی به روت) را انتخاب کنید  سپس پیام نمایش داده شده گزینه CONTINUE (تایید) را انتخاب کنید تا گوشی شما به حالت قبل روت بازگردد

آنروت کردن گوشی

توجه کنید در صورتی که دستگاه شما ریستارت نشد بعد از انجام این کار گوشی را یکبار ریستارت (خاموش و روشن) کنید تا به صورت کامل دسترسی روت از گوشی گرفته شود.

 

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی